Ο Μίτος της Αριάδνης είναι μια
πρωτότυπη τεχνική που αποδεικνύει πως η Αστρολογία
δεν είναι μαντεία αλλά εργαλείο
αυτογνωσίας.
Ο σύλλογος "Πάμε Αστρολογία"
έδωσε την ευκαιρία να παρουσιαστεί για Πρώτη φορά η τεχνική στο Συνέδριο που διοργάνωσε τον Νοέμβριο του 2011.
Οποιαδήποτε απορία σας μπορείτε να την
δημοσιεύσετε στα σχόλια και θα απαντηθεί άμεσα...
Σύμφωνα με τον Αριστοτέλη, τα χρώματα συνακολουθούν τα στοιχεία,
δηλαδή την
φωτιά, τον αέρα, το νερό και την γη.
Θεωρεί τον αέρα και το νερό εκ φύσεως
λευκά, καθώς επίσης και την γη, η οποία φαίνεται αλλά δεν είναι πολύχρωμη, ενώ
το φως έχει το χρώμα της φωτιάς.
Το έργο του Αριστοτέλη «περί χρωμάτων», πραγματεύεται την φύση, την πολυμορφία και την απειρία τους, καθώς και τους λόγους στους οποίους οφείλεται η εμφάνισή τους.
Πριν ξεκινήσω να αναλύω τα χρώματα, θεωρώ πως είναι βασικό να ξεχωρίσουμε μια ιδιαίτερη λεπτομέρεια…
Το χρώμα μπορεί να εμφανίζεται…
Α) σαν αντανάκλαση του φωτός σε μία επιφάνεια, που αυτό σημαίνει σύμφωνα με την φυσική, πως η συγκεκριμένη επιφάνεια, απορροφά όλα τα άλλα χρώματα εκτός φυσικά από αυτό το οποίο αντανακλά.
Έτσι ένας τοίχος σε χρώμα μπλε απορροφά όλα τα άλλα χρώματα εκτός
από το μπλε, το οποίο αντανακλά κι έτσι εμείς μπορούμε να το δούμε με την
βοήθεια του φωτός…
Β) το ίδιο το χρώμα σαν πηγή
ενέργειας. Ο ήλιος είναι μια φυσική πηγή ενέργειας, η φλόγα ενός κεριού είναι
μια άλλη πηγή ενέργειας.
Εκτός λοιπόν από το στοιχείο της
φωτιάς, που παράγει φως, και χρώμα, όλα τα άλλα στοιχεία, είναι «λευκά», όπως
λέει και ο Αριστοτέλης, διότι όλα τα άλλα, απορροφούν και αντανακλούν χρώματα
ανάλογα με τις δεδομένες συνθήκες.
Το φως είναι μια μορφή
ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας, που παρουσιάζει το φαινόμενο του δυϊσμού.
Άλλοτε συμπεριφέρεται σαν κύμα και
άλλοτε σαν σωματίδιο.
Το μάτι ανιχνεύει το τμήμα της
ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας, το οποίο διαδίδεται με κύματα.
Το θέμα αναπτύσσεται στην κβαντική
θεωρία, την οποία μπορεί να μελετήσει οποιοσδήποτε ενδιαφέρεται να κατανοήσει
το καλύτερο δυνατό την συμπεριφορά του φωτός.
Όπως με όλες τις αισθήσεις έτσι και με την όραση, εισέρχονται πληροφορίες, οι οποίες μέσω του νευρικού συστήματος καταλήγουν στον εγκέφαλο.
Το χρώμα είναι ένα είδος πληροφορίας και το φως είναι το μέσον που θα την εισάγει στο σώμα μας, με σκοπό να επεξεργαστεί από τον εγκέφαλο, ο οποίος θα δώσει τις ανάλογες εντολές δράσης ή αντίδρασης.
Στον εγκέφαλο έχουν την έδρα τους όλες οι
ανώτερες λειτουργίες του ανθρώπινου νου, όπως η βούληση, η μνήμη, η κρίση, τα
συναισθήματα και από τον εγκέφαλο ξεκινούν όλες οι εντολές εκούσιες ή ακούσιες
που εκτελούνται από τα διάφορα όργανα του σώματος.
Ο εγκέφαλος χωρίζεται στο δεξί και το αριστερό ημισφαίριο.
Το αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου, δέχεται πληροφορίες και ελέγχει την δεξιά πλευρά του σώματος. Εκτός αυτού όμως ελέγχει και μοναδικές ικανότητες του ανθρώπου όπως ο λόγος και η αρίθμηση.
Το δεξί εγκεφαλικό ημισφαίριο αντίστοιχα, συλλέγει πληροφορίες από το αριστερό μέρος του σώματος, ενώ ελέγχει ιδιαίτερες λειτουργίες , όπως οι καλλιτεχνικές και δημιουργικές ικανότητες.
Στον εγκέφαλο βρίσκεται και ένας πολύ
σημαντικός αδένας, ο υποθάλαμος, ο οποίος αλληλεπιδρά με τον εγκέφαλο, ρυθμίζει
την λειτουργία της καρδίας και της πίεσης του αίματος, ελέγχει την πείνα, την
δίψα και την ποσότητα υγρών στο σώμα, καθώς και τα συναισθήματα.
Τα χρώματα διεγείρουν κατ εξοχήν το
δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου, προκαλώντας συναισθήματα, αλλά και εικόνες.
Συχνά θέλοντας να περιγράψουμε
εσωτερικά χαρακτηριστικά των ανθρώπων, χρησιμοποιούμε λέξεις από τις αισθήσεις
μας…
Αφή… είναι σκληρός…
Γεύση… είναι γλυκός…
Όραση… τα βλέπει «ροζ»…
Ακοή … είναι οξύς…
Οσμή… είναι μούχλα…
Τα περισσότερα ερεθίσματα, που
λαμβάνουμε στην καθημερινότητά μας έρχονται μέσω της όρασης…
Το πιο εκπληκτικό είναι, πως η όραση εργάζεται νυχθημερόν.
Είτε είμαστε ξύπνιοι, είτε κοιμόμαστε, οι εικόνες,
τρέχουν και η μία διαδέχεται την άλλη.
Ακόμα και για να περιγράψουμε όλες τις άλλες αισθήσεις χρησιμοποιούμε την εικόνα (αποτέλεσμα της όρασης), ενώ όσο καλύτερα περιγράψουμε και δώσουμε συναίσθημα μέσα από την εικόνα, τόσο βαθύτερα θεωρούμε πως έχουμε επικοινωνήσει με τους άλλους…
Τα διηγήματα, χρησιμοποιούν έντονες
εικόνες περιγράφοντας καταστάσεις δίνοντας χρώμα σε αυτές κυριολεκτικά και
μεταφορικά.
Το χρώμα το χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας, από το σπίτι μας, την εργασία μας, τα ρούχα μας, τα καλλυντικά μας, τα μαλλιά μας….
Το χρησιμοποιούμε στα νοσοκομεία, τα
θεραπευτήρια, τις εκκλησίες….
Ο προφορικός και ο γραπτός λόγος,
χαρακτηρίζονται από το «χρώμα» της φωνής και του ταλέντου γραφής.
Σημασία δεν έχει, τι λέμε, αλλά πώς το
λέμε… αυτό είναι ανάλογο με το πώς χρωματίζουμε την φωνή μας…
Το φαγητό μας, μας φαίνεται πιο νόστιμο όταν έχει όμορφο χρώμα….
Τα χρώματα μας δίνουν πληροφορίες, αλλά μας δημιουργούν και ανάγκη να πάρουμε πληροφορίες και από τις άλλες αισθήσεις.
Τα ελκυστικά χρώματα, μας βάζουν σε
διαδικασία να τα αγγίξουμε…
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος λαμβάνει
ερεθίσματα, από τα οποία άλλα μένουν στο συνειδητό νου, ενώ άλλα περνούν στο
ασυνείδητο.
Τι είναι όμως ασυνείδητο;
Το ασυνείδητο είναι σαν μια αποθήκη
στο οποίο μπαίνουν βιώματα, τα οποία η προσωπικότητα δεν τα θεωρεί απαραίτητα
να τα κρατάει στο συνειδητό, για διάφορους λόγους, όπως το να τα θεωρήσει
«περιττά», ή διότι κάτι πιο ενδιαφέρον απασχόλησε τον συνειδητό νου, την
συγκεκριμένη στιγμή.
Αλλά ένας πολύ βασικός λόγος, είναι
διότι τα βιώματα αυτά ίσως να είναι επώδυνα για το άτομο.
Ενώ ένας άλλος σημαντικός και αρκετά
συχνός λόγος είναι διότι το ίδιο το άτομο, η οικογένεια του ή ακόμα και η
κοινωνία στην οποία μεγάλωσε, το ανάγκασε να απωθήσει επιθυμία βιώματος ως «μη
επιτρεπτή».. .
Δηλαδή…
Το ατομικό ασυνείδητο, είναι μια αποθήκη των επιθυμιών και των τάσεων που αποκρούστηκαν από τη συνείδηση.
Σύμφωνα με την ψυχαναλυτική
θεωρία, το ασυνείδητο είναι σύνθεση περιεχομένων,
παρορμήσεων και ψυχικών διαδικασιών που αναπτύσσονται ανεξάρτητα από τη
συνείδηση του υποκειμένου και βρίσκεται έξω από τον εθελοντικό λογικό έλεγχο.
Ανά πάσα στιγμή υπάρχει η ικανότητα και η δυνατότητα να «πέσει» μία επιθυμία ή και μια πληροφορία στο ασυνείδητο, κατά τον ίδιο τρόπο μπορεί ανά πάσα στιγμή να εισέλθει μια επιθυμία ή και πληροφορία στο συνειδητό.
Πόσες φορές δεν έχουμε προσπαθήσει
όλοι μας, να θυμηθούμε ένα όνομα, αλλά όσο και να «πιέζουμε» το μυαλό μας, η
πληροφορία δεν έρχεται… μετά από κάποια ώρα και κάνοντας κάτι τελείως
διαφορετικό, η πληροφορία αναδύεται και «γεμίζει» όλο το μυαλό μας από αυτήν!
Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί «γεμίζει»
όλη η σκέψη σας, από αυτήν και μόνο την πληροφορία μέχρι να την εκφράσετε
δυνατά?
Διότι ο εγκέφαλος αν και πολυσύνθετος,
αν και ιδιαίτερα γρήγορος, μπορεί να κάνει μόνο μία σκέψη κάθε στιγμή.
Οι σκέψεις, εναλλάσσονται με απίστευτη
ταχύτητα και μας αφήνουν την αίσθηση πως κάνουμε πολλές σκέψεις μαζί.
Κι όμως κάθε στιγμή κάνουμε μόνο μία
και μοναδική σκέψη, άσχετα αν την ολοκληρώνουμε ή όχι.
Εναλλασσόμενες ανολοκλήρωτες σκέψεις,
μας δημιουργούν νοητικό χάος.
Κατά τον ίδιο τρόπο λειτουργούν και τα συναισθήματα.
Όταν η πληροφορία είναι φορτισμένη με
συναίσθημα, τότε ανασύρεται εύκολα και σχεδόν ποτέ δεν την ξεχνάμε…
Όταν όμως η πληροφορία ή το γεγονός
που είναι φορτισμένο με συναίσθημα και ιδιαίτερα όταν το συναίσθημα είναι
πόνος, θλίψη, πένθος, «πέφτει» στο ασυνείδητο, αυτό ονομάζεται «απώθηση» και
συμβαίνει για την προστασία της ψυχικής υγείας του ατόμου.
Ακριβώς κατά τον ίδιο τρόπο λειτουργεί
και το σώμα, το οποίο όταν δεν αντέχει τον πόνο, «χάνει» τις αισθήσεις, και
έρχεται η λεγόμενη λιποθυμία.
Τι συμβαίνει όταν ένας άνθρωπος
λιποθυμά?
Ο εγκέφαλος αποφασίζει να μην λαμβάνει τόσο επώδυνα μηνύματα, μέχρι να εξισορροπήσει η κατάσταση του σώματος.
Είναι ένας πανέξυπνος τρόπος άμυνας.
Αν όμως δεν εξισορροπήσει ώστε να
επανέλθουν οι αισθήσεις… το άτομο δεν θα μπορεί να επικοινωνεί με το περιβάλλον
του.
Η ζωή χαρακτηρίζεται από την ανάπτυξη, τα συναισθήματα και την επικοινωνία… άρα αν μείνει για καιρό ένα άτομο χωρίς αισθήσεις θα θεωρήσουμε λογικά πως έχει χάσει χρόνο από την ζωή του….
Τι θα λέγατε αν αντί για αισθήσεις, σας έλεγα πως κάποιος έχασε τα συναισθήματα του, γιατί τον πονούσαν τόσο πολύ που δεν τα άντεχε?
Η τεχνική του "Μίτου της Αριάδνης" χρησιμοποιεί το χρώμα με δύο τρόπους…
1)σαν μέσο, προκειμένου να ανοίξει ο
δρόμος για να διεισδύσουμε στο
ασυνείδητο.
Με την βοήθεια του χρώματος
ενεργοποιείται το δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου.
2)σαν «δόλωμα», το οποίο θα επιτρέψει
να εκφραστούν βιώματα του ασυνείδητου με συμβολικό τρόπο.
Η τεχνική αυτή μας επιτρέπει να
εργαζόμαστε με το ασυνείδητο βρισκόμενοι σε εγρήγορση.
Το ιδιαίτερο αυτό χαρακτηριστικό είναι που κάνει αυτή την μέθοδο ασφαλή ως προς το άτομο που εργάζεται με το ασυνείδητό του.
Αυτό συμβαίνει διότι την ίδια στιγμή λειτουργεί και το αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου, (η λογική) ως προς την προστασία του ατόμου αλλά με δεκτικότητα έκφρασης των βιωμάτων.
Το αποτέλεσμα αυτό επιτυγχάνεται διότι τα βιώματα εκφράζονται συμβολικά και το αριστερό ημισφαίριο δεν γνωρίζει ακριβώς για ποια βιώματα «μιλάει» το δεξί ημισφαίριο.
Το αποτέλεσμα αυτής της τεχνικής είναι
η εκτόνωση των απωθημένων συναισθημάτων, η συνειδητοποίηση τους και τελικά η
εξισορρόπηση τους.
Ο τρόπος με τον οποίο ασκείται αυτή η
τεχνική στον ενδιαφερόμενο προϋποθέτει απαραιτήτως έναν καλά ενημερωμένο
συντονιστή.
Δεοντολογία
Ο συντονιστής πρέπει
Α) να έχει γνώσεις αστρολογίας για να μπορεί να παρακολουθεί τα λεγόμενα του ενδιαφερόμενου ατόμου μέσα από τον αστρολογικό του χάρτη και να γνωρίζει σε ποιόν τομέα της ζωής του αναφέρεται το άτομο.
Β) να έχει γνώσεις των συμβόλων του ασυνείδητου, ώστε να μπορεί και κατά την διάρκεια της συνεδρίας αλλά και στο τέλος της να από συμβολίσει τις εικόνες που περιγράφονται
Συμπληρωματικά
Γ) να έχει όσο το δυνατό περισσότερες
γνώσεις ψυχολογίας για τον καλύτερο χειρισμό των εικόνων ώστε να επιτύχει τα καλύτερα
δυνατά αποτελέσματα προς όφελος του ενδιαφερόμενου.
Οι ικανότητες αποσυμβολισμού
αντικαθιστούν κατά κάποιο τρόπο τις γνώσεις της ψυχολογίας εάν και εφόσον ο
συντονιστής έχει τον απαραίτητο σεβασμό τόσο σε αυτό που κάνει όσο και στον
ενδιαφερόμενο.
Δ) απαγορεύονται οι συμβουλές του συντονιστή ως προς τον ενδιαφερόμενο.
Η ίδια η τεχνική και ο ίδιος ο
ενδιαφερόμενος έχει ήδη εκφράσει ως το τέλος της συνεδρίας όλες τις συμβουλές
που χρειάζεται.
Ο συντονιστής είναι ένας βοηθός όλης
της διαδικασίας ο οποίος δεν επιτρέπεται να εκφράσει καμία δική του άποψη πάνω
στο θέμα που αναδεικνύεται.
Η Τεχνική του Μίτου της Αριάδνης είναι κατωχυρωμένη από το 2004.
Οι Συντονιστές είναι εκπαιδευμένοι από την κυρία Ελίνα Βατικιώτη, οι οποίοι θα πρέπει να έχουν αποδείξει την ικανότητά τους στην Τεχνική αλλά και την ακεραιότητά τους σαν άνθρωποι.
Οι Συντονιστές κατέχουν πιστοπίηση Ικανότητας υπογεγραμμένη από την Δημιουργό της συγκεκριμένης τεχνικής την κυρία Βατικιώτη με μοναδικό και ειδικό αριθμό έγκρισης, ενώ τα ονόματά τους βρίσκονται στο Site του Αστρολογικού Σχολείου.
Δεν αναγνωρίζεται Συντονιστής ο οποίος δεν φέρει το όνομα και το πιστοποιητικό της Τεχνικής του Μίτου της Αριάδνης.
Ελίνα Βατικιώτη :
Δημιουργός της τεχνικής του Μίτου Της Αριάδνης
Υπεύθυνη Σπουδών στο Διαδικτυακό Αστρολογικό Σχολείο :
E – Astrology School :
https://www.e-astrologyschool.gr/
Facebook:
https://www.facebook.com/EAstrologySchool
https://www.facebook.com/mitos.tis.ariadnis
Instagram:
https://www.instagram.com/e_astrology_school_official/
https://www.instagram.com/mitos_tis_ariadnis/
YouTube:
https://www.youtube.com/channel/UCE6zvtwCGON5j9zz-lxJ6pQ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου