Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 15 Αυγούστου 2018

Αποφθέγματα - Γνωμικά του Κρόνου.




Κρόνος στον Κριό : Το «εγώ» είναι μισητό. Αλλά, εννοείται, το «εγώ» των άλλων.

Κρόνος στον Ταύρο : Κάλλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και καρτέρι.

Κρόνος στους Διδύμους :  Άκουγε πολλούς, μίλα σε λίγους.

Κρόνος στον Καρκίνο : Παπούτσι απ τον τόπο σου κι ας είναι μπαλωμένο.

Κρόνος στον Λέοντα : Δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του....

Κρόνος στην Παρθένο : Έχω τραχανά απλωμένο...

Κρόνος στον Ζυγό : Με τον έρωτα περνάει ο καιρός και με τον καιρό περνάει ο έρωτας.

Κρόνος στον Σκορπιό : Να ‘μουν το Μάη γάιδαρος, τον Αύγουστο κριάρι, όλους τους μήνες κόκορας και γάτος το Γενάρη.

Κρόνος στον Τοξότη : Ο κόσμος είναι ένα βιβλίο και αυτοί που δεν ταξιδεύουν έχουν διαβάσει μόνο μια σελίδα.

Κρόνος στον Αιγόκερω : Με το λαό μου έκανα μια συμφωνία: Εκείνος θα λέει ότι θέλει κι εγώ θα κάνω ότι θέλω.

Κρόνος στον Υδροχόο : Μαζί τα φάγαμε!  
             
Κρόνος στους Ιχθείς : Η συνέπεια είναι το τελευταίο καταφύγιο όσων δεν έχουν φαντασία.




Ε. Βατικιώτη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου