Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 18 Νοεμβρίου 2017

Νέα Σελήνη στον Σκορπιό & Άδωνις




Μετά από τα τελευταία νέα της "βαρύγδουπης" ανακοίνωσης πως σταματάει τις Τήλε- πωλήσεις 
ο Άδωνις, καθώς επίσης και των ασταμάτητων σχολίων στα κοινωνικά δίκτυα 
(εφόσον από εκεί ενημερώθηκα, αφού έχω κλείσει το τελεβιζιόν από το 1999 ... ), 
αποφάσισα να δω το ωροσκόπιο του. 👀 

Η αλήθεια είναι ότι εμένα με εκνευρίζει γενικώς 💣, στους άλλους προκαλεί γέλιο, ειδικώς και γενικώς 😹 !

Άρχισα να αναρωτιέμαι λοιπόν, από που πηγάζει όλη αυτή η νοητική περιφρόνηση του κοινωνικού συνόλου και συνεχίζει ο άνθρωπος να προκαλεί κουτσομπολιά και γέλια, ακόμα κι όταν ξεστομίζει μια απλή λέξη όπως είναι π.χ. η λέξη "καλημέρα". 
Έχω την αίσθηση πως αν μου την έλεγε ο Άδωνις θα σταύρωνα τα δάχτυλά μου και μετά θα έφτυνα τον κόρφο μου, μη με βρει καμιά συμφορά.😓

Άνοιξα λοιπόν το αστρολογικό μου πρόγραμμα, κι έβαλα την ημερομηνία που βρήκα στο διαδίκτυο.
Τότε κοιτάζοντας πλέον την κατάσταση από την πλευρά του αστρολόγου, άρχισα να καταλαβαίνω ....
Πρώτα απ όλα έπεσα σήμερα πάνω σε δεκάδες πόστ που τον "αποθεώνουν" με Νέα Σελήνη στον Σκορπιό, "τυχαίο ? δε νομίζω" !!! 😂




Είναι Σκορπιός, έχει δηλαδή τον Ήλιο στον Σκορπιό, όπως λέω και στους μαθητές μου, 
"Η χαρά της ζωής βρίσκεται όταν έρχεται σε επαφή με την δημιουργία συναισθημάτων" . 

Το ποιόν αυτών των συναισθημάτων,  ελάχιστα τον απασχολεί, του φτάνει να τα δημιουργεί.

Οπότε μια χαρά την κάνει την δουλειά του ο χριστιανός, εμένα με εκνευρίζει, κάποιοι άλλοι γίνονται έξαλλοι και πάει λέγοντας.... !!!💪

Κατ επέκταση,  αυτός παίρνει χαρά και νιώθει πως αυτή η ζωή αξίζει !!!!! οεο.

Μαζί με τον Ήλιο έχει και Σελήνη στον Σκορπιό και μάλιστα 2 μοιρούλες μπροστά.
Δηλαδή δε φτάνει που παίρνει χαρά να μας κάνει να τραβάμε τις κοτσίδες μας, νιώθει και ασφάλεια όταν το κάνει !!!

Θα μου πείτε τώρα όσοι έχουν Ήλιο και Σελήνη στον Σκορπιό συμπεριφέρονται με αυτόν 
τον τρόπο ?

Όχι βέβαια, εδώ έχουμε να κάνουμε με Νέα Σελήνη και εντελώς νέα ενσάρκωση, που σημαίνει πως είναι σαν να έρχεται από ένα άλλο σύμπαν και κατά λάθος αντί να ενσαρκωθεί σαν γατούλα ή σκυλάκι ( λέω εγώ τώρα), έτσι για να πάρει μια γεύση από τον πλανήτη Γη, γεννήθηκε άνθρωπος.

Και εντάξει τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο ομαλά και με τη Νέα Σελήνη στον Σκορπιό, αλλά έχει και Ερμή στον Τοξότη σύνοδο με Ποσειδώνα. 😵😵😵
Να πω πως είναι ο καλύτερος Ερμής για να ερμηνεύει την πραγματικότητα ? 
Αν το πω , ψέματα θα είναι. Θα ήταν πολύ καλός αν έγραφε ένα μυθιστόρημα για περιπέτειες που έχει περάσει, να μωρέ κάτι σαν " τα ταξίδια του Γκιούλιβερ " !

Τέλος έρχεται να συμπληρώσει το καρέ, το στέλιουμ στον Ζυγό, με Άρη Ουρανό, Αφροδίτη και Πλούτωνα.

Εδώ αναστενάζω και αρχίζω να τον λυπάμαι. 😩

Πρέπει να βρει τρόπο να εξισορροπήσει την θέση του ανάμεσα στους άλλους. 

Από τη μία θέλει να αρέσει στον κόσμο, από την άλλη έρχεται σε εκρηκτικές αντιπαραθέσεις μαζί τους και δεν ξέρει καν τι σημαίνει η λέξη "αντιπαράθεση" .

Το προσπαθεί και το παλεύει αλλά "ΔΕΝ".

Ξαναγυρνώντας στον Ήλιο στον Σκορπιό, σκέφτομαι .... " τώρα μου προκαλεί λύπη... άρα πάλι ευχαριστιέται, αφού ένα συναίσθημα το δημιουργεί ...!!!!! "

Είναι τυχερός πάντως που έχει την Ευγενία 💕, τα κάνει μπάχαλο με τον κόσμο αλλά την Ευγενία την έχει, αν είχε και λίγη ευγένεια ( ως προς τον εαυτό του πάνω από όλα ), ίσως μπορούσε να γίνει αποδεκτός κι από τον κόσμο....  

αλλά δεν είμαι σίγουρη πως θα το ήθελε πραγματικά .....😈😈




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου